بخند و از خنده بگو
بخند و از خنده بگو
جک و ترول +18 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بخند و از خنده بگو و آدرس facenotebook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخونده بالاى منبردادميزنه
زمونه خراب شده شلواردخترهاتنگ مانتوهاكوتاه
يقه هاباز
كرست هامعلوم
سينه هابرجسته
كمرهاباريك
باسنهاچسبون
شورتازده بیرون
یارو داد ميزنه:
حاجی قراره سخنرانى كنى یا کیرمونو راست کنی؟

 

 

مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری مادر عروس گفته: دخترم نمیدونی این جعبه دستمال کاغذی کجاست؟!!! پسره گفته: مادرجون زیر تخته!!!!

 

 

تو اداره جات و شرکتها و کارخونه ها طرف به سن ۶۰ میرسه بازنشستش میکنن اونوخ یارو ۱۰۰ سالشه تو مجلس خبرگان نمایندست...

من موندم مجلس خبرگان مجلسه یا موزه حیات وحش فسیلان متحرک

 

 

بهش میگم با من ازدواج می کنی؟میگه داری بهم پیشنهاد میدی؟پ ن پ میخوام غیر مستقیم حالیت کنم مامانت تصادف کرده بری بیمارستان

 

 

دوستم ترک تحصیل کرد من معلم شدم...
حالا او پورشه داره...من پوشه...
او اوراق مشارکت،ومن اوراق امتحانی...
او عینک آفتابی من عینک ته استکانی...
او بیمه زندگانی.من بیمه خدمات درمانی...
او سکه و ارز...من سکته و قرض....

درددل یک معلم زحمتکش ..

 

 

دختر خانما پا که نمیدین!
حداقل بیاین دست رد به سینتون بزنیم

 

 

یه پسر مومن به آخونده میگه:
حاج آقا باد زد دامن یه دختر رفت بالا، یه چیزی دیدم اندازه یه قنوت... چیکار کنم از یادم بره ؟؟؟
آخونده میگه برو استغفار کن.
یک ماه بعد پسره میاد میگه:
حاج آقا هنوز از یادم نرفته، چیکار کنم ؟
آخونده میگه:
برو مادرجنده یک ماهه ریدی تو نمازم، هروقت قنوت میرم یادِ دختره میوفتم

 

 

دو تا دختر یکی خیلی خوشگل یکی خیلی زشت میرن تو یه شرکت واسه مصاحبه که اونجا یکی شون استخدام بشه. مدیر شرکت یه نگاه بهشون میندازه و میگه قیافه اصلا برای من مهم نیست مهم فرهنگ و علم شماست. از خوشگله میپرسه که جمعیت ایران چند نفره ؟ میگه هفتاد میلیون. مدیر میگه آفرین درست جواب دادی. رو میکنه به زشته میپرسه خوب این هفتاد میلیون رو یکی یکی نام ببر

 

 

بروسلی رو کشتن .تختی روکشتن. داداشی رو کشتن. ولی تا حالا دیدی یه آدم معتادرو بکشن؟

نتیجه اخلاقی:ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره…!

 

 

از مرد فرانسوی پرسیدند:
چرا دست زن رو میبوسی؟
پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد:
زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی:
بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!!

 

 

چرا وقتی یه زنی حامله میشه ،
همه میرن دست میکشن به شیکمش و میگن : "وااااای،تبریک میگم"
اما هیشکی نمیزنه به شوشول آقاهه بگه : "ایول،کارت درسته ها"

 

 

یه روز غضنفر میره داروخانه و کاندوم میخواد. دکتره میخواد سر به سرش بزاره میگه چه شکلی اش بدم. با چه طعمی. چه سایزی. غضنفر میگه: آقای دکتر خیال کن خواهر مادر خودت هست چیزی بده که راحت باشه و زیاد اذیت نش

 

امیدوارم خوشتون بیاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 ارديبهشت 1393 ] [ 12:10 ] [ میثم نجفی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
اسفند 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1